الأربعاء، 16 مايو 2012




انا بقى جايبه شويه صور بس تحفه
لاقيتها بالصدفه وانا بدعبس
وعجبيتنى الصور فقولت لازم اوريهالكم

*************
بسم الله الحفيظ
طفوا النور يا جدعان مش عارف افتح
ماطلعوش البيضه عاجبهم

انا مش عارف منخيرى وبقى طلعوا كده لمين
اكيد لبابا
ماطلعوش البيضه عاجبهم

والله لغيظ فيكم وطلعلكم لسانى
ماطلعوش البيضه عاجبهم

يا ساتر مين الناس دى كلها اللى جايه تتفرج عليا
ماطلعوش البيضه عاجبهم

طيب انا هاوريكوا
 انتا مين ياه
ماطلعوش البيضه عاجبهم

انتا هتقعد تحمى فيا سنه خلص الدنيا سقعه
ماطلعوش البيضه عاجبهم

ياد ابعد عنى انتا قارفنى جوه وبره كمان
ماطلعوش البيضه عاجبهم

اف مش تغسل سنانك ياحمار قبل ما تنام
ماطلعوش البيضه عاجبهم

يا ساتر اروح منكم فين ورايا وريايا
ماطلعوش البيضه عاجبهم

طفوا النور ياجدعان مش عارف اناااااااااااااااااااااااام
اجوز انا بقى ازاى دلوقت يعنى كان لازم يابا تبقى اسود كده
ماطلعوش البيضه عاجبهم

يوووووووه كده خلتونى اشد فى شعرى
ماطلعوش البيضه عاجبهم

تصدقوا بالله انا اتخنقت منكم
ماطلعوش البيضه عاجبهم

ماليش دعواااااااااااااااااااااا انا عايز ارجع تانى
واء واء واء واء
ماطلعوش البيضه عاجبهم

عاجبكم كده ادينى اعوريت من العياط
ماطلعوش البيضه عاجبهم

طيب والله لافكرلكم فى مقلب جامد ايوه
اول واحد هايشلنى هاعملها عليه
ماطلعوش البيضه عاجبهم

منك لله يا شيخ كده هاخد برد بالثلث
 يا رب يجيلك ويحط عليك
ماطلعوش البيضه عاجبهم


ينفع كده اتحسر على حالى واشيل الهم من دلوقت ماشى يا زمن
ماطلعوش البيضه عاجبهم

وانتا بقى الناصح اللى فيهم واللى هايضحكنى
طب مش ضاحك هه
ماطلعوش البيضه عاجبهم
ماهو يا تلبسونى يا تأكلونى
ولا هاتسيبونى كده الرايح والجاى يتفرج عليا
اف
ماطلعوش البيضه عاجبهم

اخيرا لبستونى واكلتونى يا ساتر عليكوا

انا كنت هاموت من الجوع والبرد

اف
ماطلعوش البيضه عاجبهم

انا بقى هانام تصبحوا على خير يا بنانيت
هههههههههههههههههههههه
ماطلعوش البيضه عاجبهم
ماطلعوش البيضه عاجبهم

ايه رايكوا بقى فى العيال اللى مش عاجبها حاجه دى
 
منقوووووووووووووول

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق